דרעי הגיע עם סטיגמה שלילית על עמנואל, ויצא מופתע

    אהיה כנה ואומר לכם שבדרך לכאן עוד הייתי תחת הסטיגמות הישנות על עמנואל. כולם זוכרים את ההבטחה הגדולה של עמנואל ואת מסעות הפרסום לציבור החרדי שהעיר תהיה פתרון למצוקת הדיור. בפועל זה לא קרה והייתה אכזבה
    איתי גדסי 2 Comment on דרעי הגיע עם סטיגמה שלילית על עמנואל, ויצא מופתע

    שר הפנים ערך סיור מקיף בעמנואל, והופתע מתנופת הבניה • חבילת ההבטחות כללה תכנית המראה, מענקים, עזרה בנוער נושר ועמידה לצד מוסדות התורה • תיעוד

    צילום: יגאל לוי
    אהיה כנה ואומר לכם שבדרך לכאן עוד הייתי תחת הסטיגמות הישנות על עמנואל. כולם זוכרים את ההבטחה הגדולה של עמנואל ואת מסעות הפרסום לציבור החרדי שהעיר תהיה פתרון למצוקת הדיור. בפועל זה לא קרה והייתה אכזבה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים אריה דרעי הגיע היום לביקור רשמי בעיר עמנואל. אל השר התלוו סגנו משולם נהרי, מנכ״ל רשת החינוך בני יוסף חיים ביטון, צוות משרד הפריפריה ובכירי העירייה.

    לאחר שהשתתף בישיבת סיעת ש"ס המקומית, יצא השר לסיור בבית הספר לבנות הגדול ביישוב השוכן במבנה חדש. לאחמ"כ דיבר דרעי בפני תלמידי תלמוד תורה 'אהלי יעקב', ואמר כי הוא נרגש במיוחד, כי את הת״ת הזה הקים לפני למעלה מ-25 שנה וכעת הוא רואה את ההתפתחות העצומה של התלמוד תורה. ״התקווה שלנו שמהמקום הזה תגדלו ותצמחו לתלמידי חכמים, תמשיכו לישיבות קדושות ותהפכו למנהיגים גדולים בעם ישראל״, אמר השר.

    הפמליה הגדולה ביקרה במדרשת נוער ׳בית אברהם׳ לנערים מתחזקים. השר שיחק עם הנערים ושמע מהם על הפעילויות החינוכיות והאתגריות הנעשות במקום.

    בהמשך ראש המועצה וצוותו נסעו עם השר לאתרי הבניה בעיר הנמצאים בתנופת בניה גדולה. מדובר בארבע שכונות חדשות המוקמות והולכות וכוללות כ-500 יח"ד חדשות, מתוך מטרה שבשנים הקרובות העיר עמנואל תכפיל את עצמה.

    השר דרעי סיכם את הסיור בישיבת המועצה. ״אהיה כנה ואומר לכם שבדרך לכאן עוד הייתי תחת הסטיגמות הישנות על עמנואל. כולם זוכרים את ההבטחה הגדולה של עמנואל ואת מסעות הפרסום לציבור החרדי שהעיר תהיה פתרון למצוקת הדיור. בפועל זה לא קרה והייתה אכזבה. הרבה שנים לא הייתי בעמנואל, אבל כשראיתי את ההתפתחות הגדולה ואת האנשים כאן אני רואה שהתקווה קיימת״.

    השר הוסיף כי המטרה של משרדו היא לפתח מקומות כאלו. ״עמנואל הוא מקום אידיאלי למצוקת הדיור החרדית. כשאנו רואים את התחלות הבניה ואת הגידול הצפוי, אנחנו מבינים שהעיר חוזרת להיות ההבטחה הגדולה.

    ״אני מתכוון להתחיל בעמנואל את תכנית ההמראה, כאשר העיר תהיה הראשונה לקבל 100 אחוז מענק! תוספת של למעלה ממליון וחצי שקלים לשוטף. נפעיל גם תכניות משותפות למשרד הפריפריה והנגב והגליל לפיתוח תשתיות ועוד״.

    השר הכריז כי הוא שם דגש מיוחד על חינוך הנוער וטיפול בנוער נושר, ואמר כי הטיפול צריך להתחיל כבר מהגיל הרך כדי למנוע את המקרים הקשים. ״בנושא זה, אני מתכוון להפעיל את המיזם שלנו במשרד הפריפריה לאשכולות 1 ו-2, הכולל לווי צמוד של הילדים וההורים, חוגי בית ועוד, כדי לטפל בזמן הנכון".



    2 תגובות

    מיין תגובות